4 oktober

jag fick min vilja igenom när det gäller folieslingor. SÅ, idag har jag suttit modell och blvit fixad av Linnea. jag ska alltså bli blond ^^  men om jag får erkänna nu så är håret väldigt  fint och inte alls så mörka partier längre som jag haft innan, MEN jävlar vad slitet det blev :s kanske inte slitet men det är som tuggumi på vissa ställen i håret. så imorgon blir det en inpackning på 60 min?  nog om hår.
 
i helgen blir det myspys med alle, och på lördag blir det myspys med mina fina flickor! ska bli så roligt :) söndag ska jag döma matcher så det står härliga till :) det behövs må jag säga. men det är inte alls tråkigt tycker inte jag.
jag tänkte kolla några avsnitt av gossip girl innan jag somnar för om 4 DAGAR KOMMER SÄSONG 6 UT. om ni kollar gossipi girl förstår ni hur dessperat man är? ..
 
GODNATT(L)
här är jag och Linnea.
och här var vår jobbiga läxa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0