2 oktober

 
jaa hejpå er! idag har vart en ganska chill dag faktiskt , kom till skolan vid 9 med Linnea för att ha matråd haha :) sedan ett styrketest på 5 minuter och efter det fick vi skjuts ner till Assbecks för att prova ut kläder till modevisningen som är fredag o lördag. MEN lediga på måndag för det så de är ju slappt :) nu sitter jag här stressad som en korv och hinner inte till första passet på träningen , så får bli det andra idag bara.
jag ska försöka skaffa mig en lite roligare kamera så kanske jag ta ta lite roligare bilder än vad ni fått genom hela mitt bloggande.
här är lite nytt i min garderob iaf.
 
skor-nelly tröja-gina jacka-clarks
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0