godnatt sovgott

godkväll!
efter skolan åkte jag in med lina och hennes mamma till staden för lina skulle köpa en sak jag också :) men bara 10 minuter :) sen åkte jag hem sov i 3 timmar vaknade kollade 6 avsnitt av digimon , gick ner hjälpte mamma att städa hela nedervåningen :) sen kolla några avsnitt till . nu har jag precis kommit ur duschen och sitter nu med ansiktsmask och hela köret :)

imorgon är det skoooooooooolavslutning!!!
jag är överlycklig :) men kommer sakna mina fina klasskamrater

nu sitter jag här och det är bara alle i mitt huvud . saknar honom jätte mycket :( på lördag får jag träffa honom och vi ska bada i hjoooo. hih första doppet antar jag :) bara det blir fint väder så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0