sitter på tåget

hejhej skrev nyss ett fint inlägg men de försvann.
så nu skriver jag igen.
nu sitter vi på tåget på väg hem , vi åkte ut i 8dels sadden death .. så jäkla surt :/..
vi har stressat som tusan för att hinna med tåget hade en kvart på oss att packa iop alltiing. har nog glömt lite saker man va fan.
vill bara hem.  åker tåg meed alin a malina maxi ebba ( dom ville jag skulle skriva med det)
igår kväll så var jag o alina på äventyr i götebors city. vi gick till liseberg o käka burger king massa mat. sen vidare till donken för fika. köpta mishake en glass en paj en stor coola o en muffins o en dounat.


gissa vad? idag när jag kollade på match sa en kompis till mig ( alina) kolla jag tror din kille står där borta. ja ba: sluta nyu alina.
sen när jag reste mig så stod han där alexander :O jag blev verkligen super glad!!
åhh. vi har faktiskt 11 månader idag :) hur gullig överaskning<3
äslkar honom bara mer o mer puss puss



har jäkligt brotom nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0