helgen

hej, jag ber om ursäkt för hemsk dålig uppdatering.
men jag tänkte berätta lite om va jag gjort ihelgen :)

fredag:
åkte hem efter skolan och tog de lungt senare åkte jag till stan för att träffa alle, vi skulle även träffa amanda crille o adrian hos adrian för att kolla på lite idol och de gjorde vi :)

lördagen:
 klockan 12 drog vi till göreborg för lite shopping jag alexander, amanda adrian och johanna :) senare klockan 7 åkte vi till kungsbacka och kollade när crille spelade juniorsm :) hah crille fick rött kort .. :(
kom hem sent . så då följde jag med alle hem och sov där.

söndag:
vakna upp i hjo. åkte hem vid 2 tiden . och sen dess har jag ätit pizza kollat film och inget mer :)

dagens lunch


kvällsmat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0