om mig

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1

Vad tycker du om kärlek? den är mycket bra

När kramade du någon sist? vet inte

Saknar du någon speciell person?
-

Har du svårt för att bli kär? Ja

Är du singel? ja

När fick du senast en komplimang? vet inte





DE SENASTE 48 TIMMARNA:

 

 

 

Gråtit? Nej

Kramat någon? ne

Pussat någon? nej

Köpt någonting? 200g marabou

Sjungit? m

Saknat någon? m

 


HAR DU NÅGONSIN?



Varit medvetslös:
nej

Hånglat med nån riktigt ful: nej

Hånglat med fler än 50 pers: Nej verklingen not

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?

Gjort något riktigt dumt? aa

Gjort något du verkligen ångrar?
för mycket

Åkt ambulans? Ne

Gjort nåt olagligt? ja

Fått din mamma att gråta? ne, ellelr jag vet inte

Slagit ner någon? Nej, förutom min bror?

Skämts över dina föräldrar? Haha ja/nej

Sagt jag älskar dig och menat det? ja

Tar du droger? neeh

Dricker du? ne,

Vilka kläder sover du i? t-shirt

Vad hatar du verkligen? lögnare

Är du ensam nu? Nej

Vill du gifta dig? ja kanske?

Vill du ha barn? ne




SENASTE PERSONEN SOM:

 

 

 

Sov i din säng ? vikkan

Såg dig gråta? vikkan

Fick dig att gråta? -

Du delade en dricka med? alex

Du gick på bio med? vikkan amanda svärd

Skällde på dig? alex

Sa någonting till dig och vad var det? alex '' prova min nya fiddy''

 


Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig något enormt! <3

2010-05-17 @ 16:50:00
URL: http://emmsandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0