måndags barn

nu sitter jag här med lite te och en smörgås. har ingen lust att göra i ordning mig över huvud taget! men jag måste.. så nu ska jag väl slänga på mig en klick smink och lite kläder.
helgen har vart helt underbar som vanligt. albin!<3
nu är det så här att jag saknar viktoria jag saknar viktoria viktoria! hon existerar just nu bara i mitt huvud<3
men det är måndag och jag har alla lektioner meed henne! :D och alla andra i min grupp så klart :D

igår kom jag hem väldigt sent, hade både ont i huvudet magen, ögonen och super hungrig var jag. mamma sa att det fanns mat i kylskåpet så jag gick och värmde mig lite mat. sen skuller jag ta ut maten och skickliga jag tappar ut allt på golvet och matan, och skriker ''KUK!'' det va inte meningen jag kunde inte hålla mig.. en vecka innan jag spillde ut maten spillde jag också ett glass saft på matan . så nu är mamma rikitigt sur på mig. aja sen hade jag ingen lust att äta så jag gick upp och la mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0