läsa kanske

nu sitter jag i viktorias härliga rum och lyssnar på musik. jag har faktiskt tänkt på en sak?.. nu är viktorias rum ganska långt uppe i luften, så man ser typ bara ut över träden och himmlen . DÅ ser man ingen sön inget slask bara en skinande sol! så min ginsning skulle nog vart att det var en härlig sommar dag kl 5 :) . men när man går ner för trappan, kollar ut gensom förnstret blir man lika besviken varje gång då man ser slask och snö ligga på marken.. jag ska nog börja med att ha näsan i vädret och bara se solen. då lovar jag att jag kommer bli jätte glad framöver. det är sant ... prova ni med .

förresten fyller min nära och kära vän år i dag ! så ett stort grattis till Sharon som redan blir 15 år(A)!
ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: sharon

tack så mycket sötan!!!! :)<33

2010-03-04 @ 21:46:09
URL: http://sharoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0