det pirrar i min mage

vaknade precis ur en sjukt läskig dröm?
min pappa typ skärde mig med en kniv på hela min kropp, fast jag dog inte. men sen slängde han i mig till massa hajar eller  nått? fast sååå klart överlevde jag. sen tog jag ett piller som jag fick av min mamma och då blev jag frisk på bara några minuter. mamma försökte hjälpa mig. sen satt hela min släckt i en ring, i förhör . asså gud jag fattar inget..

TILL SAK! nu har jag klätt på mig, åker snart till vikkan in mot stan träffar emma sandström! :D wiho <3


Kommentarer
Postat av: emma

hihi de va mysigt (a)

så längesen vi träffades innan :( <3

& olga.. ni passar SUPERBRA hihi

2010-07-29 @ 18:07:34
URL: http://emmsandstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0