gårdagen

jaha, då har man kommit hem från en stressig stan. tappade bort min plånbok på stan? vet inte hur man lyckas, men det märkte jag när jag skulle handla en sak.
iaf gick jag runt hela stan och frågade om dom hade fått in en bortappad plånbok. men ingen affär hade det.
och då kom jag på att jag kanske hade lämnat kvar det i bussen in till stan, så vi gick ner till rese och fråga efter tel till nått buss ''grejsimojs'' och dom skulle kolla om dom hade hittat den. om dom hitta den skulle dom ringa tillbaka så vi vänta och vänta. tillslut ringde dom och då hade dom hittat den! (Y) tur för mig slaviga olga.....

aja , tänkte visa lite bilder från gårdagen i stan! :D




ist för godispåsar på willys, var tvungen att prova :D sweet right?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0