TORSDAG

hello my lovers...
skippade faktiskt träningen idag för jag tänke träna på svenska provet i morgon. men opps?
råkade visst somna hos viktoria:S , så ska göra lite läxor alldeles strax. Jag mår kanon bra idag för jag längtar bara mer och mer till sportlovet som börjar i morgon! det ska bli så prefekt som det bara går. hoppas ni också mår bra! :)
hade tänkt att färga utväxten idag om jag hinner , den ser förjälvig ut rent ut sagt.... humhum
aja, jag tycker faktiskt jag har blivit duktig på den senaste tiden? jag har slutat äta godis, slutat platta håret, börjat göra läxorna ordentlig?
nu är det bara att försöka hålla det här. jag har lovat mig själv , jag ska klara det här :) wish me luck


baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0