galosh sopa

bajs buss! , fick stå och vänta nästan en timme innan vvår buss kom, som vi skulle åka med in till stan. så varför inte passa på att äta en pizza medans man väntar? jo det gjorde jag  och vikkan , sen kom bussen tydligen och vi åkte in till stan som planerat.....
vi kollade lite så hittade jag ett par skor och jag blev kär,.. så jag köpte dom , på vägen hem glömde jag dom på bussen så nu är dom borta... men ska försöka få tag i dom!  :D
tur att jag hade kvar numret sen förra gången så jag kunde ringa och kolla om dom hade hittar dom(A)
fan vad sur jag blev dom var ju så snygga.... ;(
köpte iaf dom här skorna http://dinsko.se/Dam/Modeller/Boots-och-kangor?art=248041&image=_A
haphappp ska dra mig plugga lite no och engelska höres latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0