nyår i morgon!!

hello. saknat mej ? haha klänner mig lite efter :)
men kom hem från skåne för ett tagsen har vart på cup i lund. gick inte vidare värst.
MEN I MORGON ÄR DET NYÅR!
så nu ska jag aldelles strax sova sen drar jag till amanda tidigt i morgon bitti :) ska fixa lite saker sen blir det party.
har inte träffat pöjken på en vecka heller så ska träffa han på lördag tänkte jag faktiskt :)
föresten fick jag en mycket fin julklapp av alle som jag gillar väldigt mkt  :) parfym va de ja.
ne ska bara lyssna klart på en låt sen lägger ja mej vi hörs i morgon .-

ska även då vissa min nya nyårsklänning jag köpte nere i skåne :) till och med shoppa han vi med ;)
puss





haha. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0