jätte bra dag

hejj, förlåt för att jag inte skrivit ngt idag.

men imorses åkte jag och lina in till stan , hon köpte en as ball jacka på cubus :) sen färgade hon sitt hår också som ni vet :) det blev verkligen jätte bra , brunt som sagt :) under tiden träffade jag amanda o angelica på mc donalds :D as nice

klockan halv 4 när alexander hade slutat gick jag och möte upp honom . så söt är han
nu jävlar måste jag skynda mig o duscha annars blir inte mamma glad! skola imöra

förresten köpte jag lite kläder innan jag drog hem måste ju ha på mig ngt i morgon.

här får ni en cool bild på mig från idag..



ser ni inte hur biffig jag är !!! :O helt sjukt..
attcho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0