va fan?!

okej , jag som skulle på träning. hur gick det med den? jo jag blev då jävla förbannad på att mamma aldrig kom hem så hon kunde skjutsa mig till träningen. så jag gick och stampade i hallen med ytterkläderna på och väntade på att hon skulle komma. när hon väl kommer 10 min innan samling (det tar 20 min att åka) så åker vi i racer fart hela vägen till arenan. och när jag KOMMER FRAM har alla redan tränat klart ?! jag ba: ska vi träna? :D typ..
okej det va så jävla pinsamt. jag har helt enkelt missat min träning!  , och nu sitter jag här och försöker lista ut vad det är jag har gjort för fel? på kalendern står det att träningen skulle börja halv 9 . och jag har inte fått nått mail. jag känner mig borta...


älskar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0