super bad

kom hem från skolan . kolla top model. märkte att kl blev 5 . gick in på dator KOM PÅ att jag hade match (ullerisehamn) kvart över 5, samling. opps panic! ingen var hemma , vad ska jag göra?! jag ringde mamma, hon kunde inte åka ifrån sin skola. jag ringde mormor hon kunde inte . ingen kunde.då tänkte jag så här!!: om jag inte kan va med på matchen, kanske jag kan va med på en träning. så jag åkte lite senare då larry hämtade mig och skjutsade mig till träning! den va kul.

sen kom jag hem, också lite smått panik!
VAD I HELVETE ÄR MIN MOBIL?!

satte på datorn för att hitta numer så jag kunde ringa runt och kolla om någon hade sett den. men internet fungerade inte. åh jag älskar sånt här ;g

nu funkar det och mobilen är hos mmin handbolls tränare . men vet ej när jag får tillbaka den.
så nu vet ni , att jag inte svara på sms. pga att jag inte har den :)

ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0